Ako postupovať pri výmene tovaru

Ak Vám nesedí veľkosť alebo chcete tovar vymeniť za iný, máte na to právo do 14 kalendárnych dní od prevzatia balíku., ak je tovar NENOSENÝ a NEPOŠKODENÝ (len odskúšaný). 

Ako postupovať?

  1. Tovar poriadne zabaľte tak, aby sa nepoškodil.
  2. Priložte k tovaru kópiu faktúry , ktorú ste spolu s tovarom obdržali a vyplnený REKLAMAČNÝ FORMULÁR. Formulár pre reklamáciu tovaru nájdete kliknutím na tento odkaz :   REKLAMAČNÝ FORMULÁR
  3. Odošlite tovar doporučene Slovenskou poštou. Najlacnejšia variácia je poslať tovar ako doporučený list. Nikdy neposielajte tovar na dobierku!
  4. Tovar pošlite na adresu: LIZARD SK s.r.o., Janka Palu 48/16, 914 41  Nemšová. 
  5. Na e-mail reklamacie@sportoveleginy.sk napíšte dátum odoslania reklamovaného tovaru a variabilný symbol faktúry. 
  6. Na vybavenie reklamácie máme 30-dňovú lehotu odo dňa uplatnenia reklamácie. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej doručenia predávajúcemu. Väčšinou sa však snažíme vybavovať reklamácie do 14 dní.
  7. Náklady na vrátenie/výmenu tovaru znáša spotrebiteľ.