Ako postupovať pri vrátení tovaru

V zákonnej lehote do 14 kalendárnych dní od prevzatia tovaru máte právo tovar vrátiť, na základe čoho Vám vyplatíme plnú sumu.

UPOZORNENIE:  Tovar je možné vrátiť len ak je NENOSENÝ a NEPOŠKODENÝ (len odskúšaný), chemicky neošetrený, BEZ PARFUMÁCIE so zachovanými štítkami a etiketami.

Ako postupovať?

  1. Tovar poriadne zabaľte, tak aby sa nepoškodil.
  2. Priložte k tovaru kópiu faktúry , ktorú ste spolu s tovarom obdržali a vyplnený REKLAMAČNÝ FORMULÁR. Formulár pre reklamáciu tovaru nájdete kliknutím na tento odkaz : REKLAMAČNÝ FORMULÁR
  3. Odošlite tovar doporučene Slovenskou poštou. Najlacnejšia variácia je poslať tovar ako doporučený list. Nikdy neposielajte tovar na dobierku!
  4. Tovar pošlite na adresu: DRAZIL s.r.o., P.O.BOX 36, 914 41  Nemšová
  5. Na e-mail reklamacie@sportoveleginy.sk napíšte dátum odoslania reklamovaného tovaru a variabilný symbol faktúry,  pretože pošta niekedy zlyhá a takto rýchlejšie zistíme, že niečo chýba. 
  6. Najneskôr do 14 dní Vám peniaze budú vrátené na Váš bankový účet.
  7. Náklady na vrátenie/výmenu tovaru znáša spotrebiteľ.